Het is momenteel 03 Apr 2013, 13:13 

Volg Apple Vlaanderen op Twitter & Facebook

Financiering

Bespreek hier alles wat met de MacBook Pro en Air te maken heeft

schumike

Financiering

Bericht16 Jan 2013, 16:05

Ik heb een macbook pro besteld via de applestore maar op krediet (ik moet nog geld krijgen maar door fouten kan het nog lang lang duren en ik ben het beu om te wachten).
Heeft iemand dit nog gedaan? Ik heb dat allemaal online ingevuld, vragen als waar ik nu werk en al die andere bazaar,nadien email gekregen.
Men zegt ik nu eerst nog papieren zou thuis krijgen om te ondertekenen en dan terug moet sturen naar Finalia? Klopt dit?
Ik vraag me ook af hoelang dit duurd want we zijn ondertussen al 4 werkdagen verder en nog steeds niks gekregen.
Gebruikers-avatar

Nico

Community Manager

Re: Financiering

Bericht16 Jan 2013, 16:22

schumike schreef:Ik heb een macbook pro besteld via de applestore maar op krediet (ik moet nog geld krijgen maar door fouten kan het nog lang lang duren en ik ben het beu om te wachten).
Heeft iemand dit nog gedaan? Ik heb dat allemaal online ingevuld, vragen als waar ik nu werk en al die andere bazaar,nadien email gekregen.
Men zegt ik nu eerst nog papieren zou thuis krijgen om te ondertekenen en dan terug moet sturen naar Finalia? Klopt dit?
Ik vraag me ook af hoelang dit duurd want we zijn ondertussen al 4 werkdagen verder en nog steeds niks gekregen.

Die kredietverstrekker voor de Online Apple Store is inderdaad Finalia, beroepshalve behandel ik soms fraudedossiers voor Finalia, hoe lang de afhandeling duurt bij Finalia weet ik niet. Finalia is onderdeel van BNP Parisbas Fortis voor je info.
 13" Retina MacBook Pro  iMac 21,5" 2,5 Ghz 8GB Ram  iPad 2 wifi 16 GB  iPhone 5 Black 16GB 
Apple Nieuws Vlaanderen, dé Vlaamse Apple nieuwssite
Gebruikers-avatar

Applefreak

Bericht16 Jan 2013, 17:22

Als ik mij niet vergis is er een tijd geweest dat je geen Jaarlijks kostenpercentage extra moest bij betalen. Maar dit is nu al gedaan zie ik.
Macbook Pro 17" early 2011 - 256GB SSD, 8GB RAM, 2.3Ghz Core i7, Mountain Lion 10.8.2
iPhone 4s - 32GB, Black, iOS 6.0.1
iPad 3 - 32GB, Black, iOS 6.0.1
Apple TV 3
iPod Touch 4
iPod Nano 6

MathiasB

Bericht16 Jan 2013, 18:23

Sparen?
Mac Pro, MacBook, iMac, iPhone, iPod

schumike

Bericht16 Jan 2013, 18:34

Applefreak schreef:Als ik mij niet vergis is er een tijd geweest dat je geen Jaarlijks kostenpercentage extra moest bij betalen. Maar dit is nu al gedaan zie ik.

Ja, ik was er puur toevallig net op tijd bij, het was tot 11januari, ik heb 10 januari besteld :).
En de post hierboven van sparen? Kerel, leer eens lezen man, ik heb nog veel geld tegoed ja waarmee ik de macbook wilde kopen, door fouten die er zijn geweest moet ik nu nog geruime tijd wachten en daar heb ik geen zin in en ik heb er geen probleem mee, ik betaal gewoon evenveel voor de macbook, geen rente dus en ik gebruik dat geld die ik binne paar maand krijg om iedere maand dat te betalen.
En dat is ook niet hetgeen ik heb gevraagd; ik vraag hier aan de mensen of er iemand ervaring mee heeft via de applestore op krediet kopen en hoelang dat duurd eer je van die finalia de brief ontvangt die je terug moet opsturen?.
Gebruikers-avatar

Nico

Community Manager

Bericht16 Jan 2013, 18:38

MOD: Laten we niet oordelen over de betaalkeuze van iemand aub. Het is niet aan ons of aan gelijk wie om daarover te oordelen.
 13" Retina MacBook Pro  iMac 21,5" 2,5 Ghz 8GB Ram  iPad 2 wifi 16 GB  iPhone 5 Black 16GB 
Apple Nieuws Vlaanderen, dé Vlaamse Apple nieuwssite

MathiasB

Bericht16 Jan 2013, 19:18

Excuses...
Mac Pro, MacBook, iMac, iPhone, iPod
Gebruikers-avatar

Gregoryw

Bericht16 Jan 2013, 19:44

Het kan een goede oplossing zijn om een MacBook pro aan te kopen. Alvast proficiat met je aankoop..

 iMac 27" 2012 i5 3,2GHZ 16GB 1TB FD GTX680MX
 iPhone 5 16GB black
 iPad 2 16GB + 3G
 iPod Nano 6G 8GB

schumike

Bericht16 Jan 2013, 19:48

MathiasB schreef:Excuses...

Geen probleem ze :-).
Het zal de 1ste keer zijn ik een macbook zal hebben, ik heb al heel mijn leven windows maar ik ben het een beetje beu geworden en windows 8 vind ik niet slecht maar zeker niet speciaal, als ik zie wat je met een magic muis of trackpad kan doen :), dat is toch wat anders dan windows.
Mijn liefde voor Apple is er gekomen sinds ze de allereerste iPhone uitbrachten, sindsdien koop ik ieder jaar de nieuwe, iPad mini heb ik ook nu.
Gebruikers-avatar

timclaeys

Hoofdredacteur

Bericht16 Jan 2013, 20:40

schumike schreef:
MathiasB schreef:Excuses...

Geen probleem ze :-).
Het zal de 1ste keer zijn ik een macbook zal hebben, ik heb al heel mijn leven windows maar ik ben het een beetje beu geworden en windows 8 vind ik niet slecht maar zeker niet speciaal, als ik zie wat je met een magic muis of trackpad kan doen :), dat is toch wat anders dan windows.
Mijn liefde voor Apple is er gekomen sinds ze de allereerste iPhone uitbrachten, sindsdien koop ik ieder jaar de nieuwe, iPad mini heb ik ook nu.

dan zal je zeker geen spijt hebben van je aankoop en de overstap naar OS X :)
 iPhone 5 32GB  iOS 6.0.2  MacBook Pro (mid 2010) 2.53GHz 8GB RAM  OS X Mountain Lion 10.8.2 
Volgende

Terug naar MacBook Pro en Air