Het is momenteel 03 Apr 2013, 13:06 

Volg Apple Vlaanderen op Twitter & Facebook

Goeie apps.

Bespreek hier alles wat met de iOS en Apps te maken heeft
Gebruikers-avatar

WouterDS

Moderator

Re: Goeie apps.

Bericht06 Jan 2013, 21:16

timclaeys schreef:raar dat ze gewoon geen update doen ipv de mensen die reeds tapatalk hebben gekocht nogmaals te laten betalen voor een betere versie

Hah ik was het daarnet nog aan het denken (*geldwolven*) maar heb toen niet gereageerd.
Maar het is wellicht puur voor het geld, aan een update verdienen ze niks.
 Macbook Pro 15" early 2011 - 750GB, 16GB RAM, 2.2Ghz Core i7  iPad 1 - 64GB  iPhone 5 - 32GB, Black 
Gebruikers-avatar

timclaeys

Hoofdredacteur

Bericht06 Jan 2013, 22:05

WouterDS schreef:
timclaeys schreef:raar dat ze gewoon geen update doen ipv de mensen die reeds tapatalk hebben gekocht nogmaals te laten betalen voor een betere versie

Hah ik was het daarnet nog aan het denken (*geldwolven*) maar heb toen niet gereageerd.
Maar het is wellicht puur voor het geld, aan een update verdienen ze niks.

puur bedrog gewoon, dan verdienen ze aan mij niks meer ze. maar misschien hebben ze het uit de store gehaald vanwege massale tegenreactie en gaat ze het uiteindelijk toch als update uitvoeren? we'll see
 iPhone 5 32GB  iOS 6.0.2  MacBook Pro (mid 2010) 2.53GHz 8GB RAM  OS X Mountain Lion 10.8.2 

schumike

Bericht07 Jan 2013, 23:09

De apps die ik heb; (games niet inbegrepen want daar heb ik er al over de 1000 van, zelfs nog veel meer :)).

Google maps

yelo

tvgids.tv 2.0 belgie pro

appzapp pro

Tomtom west Europa

djay (beste djay app op iPhone/iPad).

speedtest

whatsapp

facely hd

twitterrific

easy banking van fintro en fortis Paribas, ik heb niet eens dat bakje nodig om in te loggen, zeer zeer handig en leuk.

myfootball pro 3 en sportwereld voor de voetbal uitslagen.

Messenger; chatten met de andere fb mensen

de lijn: ik bel bijna nooit, ik stapel mijn belkrediet op, via deze app koop ik mijn tram of busticket,lekker snel en handig en je bent geen extra geld kwijt aangezien het van je belkrediet afgaat :).

park pro; is ooit al 1 keer heel handig geweest.

sms 4411 qr parkeren : in bv wetteren kan je dit gebruiken, lekker handig alweer, gaat ook gewoon van je belkrediet af, jij duwt af wanneer je terug aan je wagen bent, super deze app.

puffin en photon webbrowser; 2 apps die flash afspelen, flash filmpje of site; deze 2 apps openen vele zaken.

streetviewer

viber

shazam,musichound en musicid; vantegenwoordig heb ik het regelamtig voor shazam bv de foute nummers aangeeft of deze niet vind terwijl musicid deze soms wel vind, daardoor gebruik ik al deze apps, de ene vind iets wat een ander soms niet vind of fout weergeeft.

imgurupload; een app die handig is als je een foto op fora wil plaatsen, je hebt deze app nodig, voor facebook enzo is dit niet het geval maar voor op fora te plaatsen heb je deze app soms wel nodig.

goodreader en quickoffice gebruik ik voor mijn documenten en codes en dergelijke meer.

weather pro; blijft voor mij de beste weerapp.

appbox pro; weinig geld voor veel functies; ik gebruik deze als bv vertaalprogramma, als koerswisseling, deze is altijd uptodate, ik koop regelmatig stuff uit de vs of uk, zo kan ik meteen zien hoeveel het in euro is en je kan er nog veel emer mee doen natuurlijk.

euromillions; ik speel altijd met vaste nummers, je kan die doorlopend ingeven en de app stuurd u vanzelf meteen door of je gewonnen hebt of niet, zeer zeer handig deze app (je moet die hebben van formigas).

Het nieuwsblad; wij zijn thuis geabonneerd op deze en ik kan via de ipad en iphone gratis downloaden enz...zeer leuk allemaal.

youtube

signalcast; zeer goeie tv app; je moet wel 3G of wifi hebben maar het werkt heel goed, vele zenders werken goed, goede kwaliteit ook, er zitte zenders op als eurosport, spaans voetbal kanaal waarbij ze real en barca enz altijd uitzenden, animal planet HD enz.... Ik hoop deze app nog lang zal blijven bestaan want het is een zeer goeie.

pushbirthdays 3; handige app, gebruik ik altijd, ik stel in wanneer ik de herinnering wil krijgen, zo vergeet ik niemand hunne verjaardag, ervoor vergat ik het dikwijls :).

dropbox en cloudme; foto's in the cloud steken, altijd handig, in het geval bv je harde schijf of pc schijf crasht, zo heb je toch nog je foto's als je deze in deze apps steekt.

kinepolis; app van kinepolis al moet ik zegge ik deze niet veel gebruik, ik kijk liever via safari zelf.

tuneinradio; één van de beste radio streaming apps.

zoek mijn iphone

zoek fastfood belgie

brandstofprijzen.be ; je kan er niet altijd 100% op voort gaan, voor de rest zou dit een goeie app zijn, beetje jammer sommige mensen express soms de foute prijzen doorgeven.

topradio
Gebruikers-avatar

cave

Bericht08 Jan 2013, 08:16

timclaeys schreef:... puur bedrog gewoon, dan verdienen ze aan mij niks meer ze ...

Ik vind dat helemaal geen bedrog ... als je de effort + resources ziet die nodig zijn om een deftige app te maken ...en je verkoopt het dan voor een paar dollar ...
Als die app echt goed is dan ben ik wel bereid om voor een nieuwe versie opnieuw die paar dollars neer te leggen. Je kan trouwens gewoon de oude versie blijven gebruiken als je niet opnieuw wil betalen ...
[iMac 27" 3,4-GHz Intel Core i7 - 32Gb - Fusion3T]  [MacBookPro 15" 2,2-Ghz Intel Core i7 - 16Gb]  [iPhone 5 - 32Gb]  [iPad3 - 32Gb]  [iPod Touch G5 32Gb]  [Atv2]  [Atv3]  [Airport Express]

-- a dirty mind is a joy forever --
Gebruikers-avatar

Gregoryw

Bericht08 Jan 2013, 09:53

Tweet van Tapatalk: 'We will be re-launching Tapatalk 2 for iPhone next week, with special pricing for one more day before it change to full pricing.'

 iMac 27" 2012 i5 3,2GHZ 16GB 1TB FD GTX680MX
 iPhone 5 16GB black
 iPad 2 16GB + 3G
 iPod Nano 6G 8GB
Gebruikers-avatar

WouterDS

Moderator

Bericht08 Jan 2013, 10:28

Gregoryw schreef:Tweet van Tapatalk: 'We will be re-launching Tapatalk 2 for iPhone next week, with special pricing for one more day before it change to full pricing.'

Dan ga ik die zeker dan kopen :p!

Sent from my iPhone using Tapatalk
 Macbook Pro 15" early 2011 - 750GB, 16GB RAM, 2.2Ghz Core i7  iPad 1 - 64GB  iPhone 5 - 32GB, Black 
Gebruikers-avatar

Gregoryw

Bericht16 Jan 2013, 12:38

Tweet van Tapatalk: "Tapatalk 2 for iPhone will be released on this Sunday with a one day $0.99 launch price. Are you ready? ;)"

 iPhone 5 16GB black
 iPad 2 16GB + 3G
 iPod Nano 6G 8GB
Gebruikers-avatar

timclaeys

Hoofdredacteur

Bericht16 Jan 2013, 13:02

Gregoryw schreef:Tweet van Tapatalk: "Tapatalk 2 for iPhone will be released on this Sunday with a one day $0.99 launch price. Are you ready? ;)"

is er al info omtrent nieuwe functies fzo?
 iPhone 5 32GB  iOS 6.0.2  MacBook Pro (mid 2010) 2.53GHz 8GB RAM  OS X Mountain Lion 10.8.2 
Gebruikers-avatar

Gregoryw

Goeie apps.

Bericht16 Jan 2013, 13:58

timclaeys schreef:
Gregoryw schreef:Tweet van Tapatalk: "Tapatalk 2 for iPhone will be released on this Sunday with a one day $0.99 launch price. Are you ready? ;)"

is er al info omtrent nieuwe functies fzo?

Vooral de layout is anders, daar Tapatalk (1) een oud design heeft is Tapatalk 2 modern en vernieuwend. Ik gebruik de app al 14 dagen ofzo. Speciale functies kan je wel op hun support website vinden..

Edit 20/01: Tapatalk 2 zit terug in de app store.

Tweet: "Tapatalk 2 for iPhone is now available on App Store. One day introductory pricing for only $0.99. https://t.co/3VfmEiqk"

 iPhone 5 16GB black
 iPad 2 16GB + 3G
 iPod Nano 6G 8GB
Vorige

Terug naar iOS en Apps