De apps die ik heb; (games niet inbegrepen want daar heb ik er al over de 1000 van, zelfs nog veel meer

).
Google maps
yelo
tvgids.tv 2.0 belgie pro
appzapp pro
Tomtom west Europa
djay (beste djay app op iPhone/iPad).
speedtest
whatsapp
facely hd
twitterrific
easy banking van fintro en fortis Paribas, ik heb niet eens dat bakje nodig om in te loggen, zeer zeer handig en leuk.
myfootball pro 3 en sportwereld voor de voetbal uitslagen.
Messenger; chatten met de andere fb mensen
de lijn: ik bel bijna nooit, ik stapel mijn belkrediet op, via deze app koop ik mijn tram of busticket,lekker snel en handig en je bent geen extra geld kwijt aangezien het van je belkrediet afgaat

.
park pro; is ooit al 1 keer heel handig geweest.
sms 4411 qr parkeren : in bv wetteren kan je dit gebruiken, lekker handig alweer, gaat ook gewoon van je belkrediet af, jij duwt af wanneer je terug aan je wagen bent, super deze app.
puffin en photon webbrowser; 2 apps die flash afspelen, flash filmpje of site; deze 2 apps openen vele zaken.
streetviewer
viber
shazam,musichound en musicid; vantegenwoordig heb ik het regelamtig voor shazam bv de foute nummers aangeeft of deze niet vind terwijl musicid deze soms wel vind, daardoor gebruik ik al deze apps, de ene vind iets wat een ander soms niet vind of fout weergeeft.
imgurupload; een app die handig is als je een foto op fora wil plaatsen, je hebt deze app nodig, voor facebook enzo is dit niet het geval maar voor op fora te plaatsen heb je deze app soms wel nodig.
goodreader en quickoffice gebruik ik voor mijn documenten en codes en dergelijke meer.
weather pro; blijft voor mij de beste weerapp.
appbox pro; weinig geld voor veel functies; ik gebruik deze als bv vertaalprogramma, als koerswisseling, deze is altijd uptodate, ik koop regelmatig stuff uit de vs of uk, zo kan ik meteen zien hoeveel het in euro is en je kan er nog veel emer mee doen natuurlijk.
euromillions; ik speel altijd met vaste nummers, je kan die doorlopend ingeven en de app stuurd u vanzelf meteen door of je gewonnen hebt of niet, zeer zeer handig deze app (je moet die hebben van formigas).
Het nieuwsblad; wij zijn thuis geabonneerd op deze en ik kan via de ipad en iphone gratis downloaden enz...zeer leuk allemaal.
youtube
signalcast; zeer goeie tv app; je moet wel 3G of wifi hebben maar het werkt heel goed, vele zenders werken goed, goede kwaliteit ook, er zitte zenders op als eurosport, spaans voetbal kanaal waarbij ze real en barca enz altijd uitzenden, animal planet HD enz.... Ik hoop deze app nog lang zal blijven bestaan want het is een zeer goeie.
pushbirthdays 3; handige app, gebruik ik altijd, ik stel in wanneer ik de herinnering wil krijgen, zo vergeet ik niemand hunne verjaardag, ervoor vergat ik het dikwijls

.
dropbox en cloudme; foto's in the cloud steken, altijd handig, in het geval bv je harde schijf of pc schijf crasht, zo heb je toch nog je foto's als je deze in deze apps steekt.
kinepolis; app van kinepolis al moet ik zegge ik deze niet veel gebruik, ik kijk liever via safari zelf.
tuneinradio; één van de beste radio streaming apps.
zoek mijn iphone
zoek fastfood belgie
brandstofprijzen.be ; je kan er niet altijd 100% op voort gaan, voor de rest zou dit een goeie app zijn, beetje jammer sommige mensen express soms de foute prijzen doorgeven.
topradio