Het is momenteel 02 Jun 2013, 22:08 

Volg Apple Vlaanderen op Twitter & Facebook

Anti-virus?

Bespreek hier alles wat met de iOS en Apps te maken heeft

MathiasB

Re: Anti-virus?

Bericht18 Mrt 2013, 18:32

Dat hebben we gezien...
Apple doet juist veel te weinig moeite voor beveiligingen
Mac Pro, MacBook, iMac, iPhone, iPod
Gebruikers-avatar

WouterDS

Moderator

Bericht19 Mrt 2013, 11:22

MathiasB schreef:Dat hebben we gezien...
Apple doet juist veel te weinig moeite voor beveiligingen

Inderdaad, het heeft geduurd tot er al 600K slachtoffers waren voor ze eens gekeken hebben..

Maar zoals ik net in een ander topic schreef, ik heb helemaal geen antivirus en als je een beetje uitkijkt waar je heen gaat op het web is dat ook niet meteen nodig. Maar als ik ooit 1 installeer dan zal het deze zijn: http://us.norton.com/macintosh-antivirus/
 Macbook Pro 15" early 2011 - 512GB Samsung 840 Pro SSD, 16GB Corsair RAM @ 1333Mhz, Core i7 @ 2.2Ghz, ML 
 iPad 1 - 64GB (iOS 5.1.1, JB)  iPad Mini - 16GB, Black (iOS 6.1.2, JB)  iPhone 5 - 32GB, Black (iOS 6.1.2, JB) 

Surfboard

Bericht27 Mrt 2013, 00:28

Heb zelf net iets verschrikkelijks ontdekt op mijn iPhone... Een hackers heeft van buitenaf een programma geïnstalleerd op mijn iPhone om men iPhone te tracken, dit wil dus zeggen om al mijn gesprekken te beluisteren, mijn sms'en te lezen en zonodig ook mijn iPhone af te luisteren gewoon als hij uit staat!!! Heb men iPhone vandaag binnen gebracht onder garantie en heb mij op verschillende plaatsen laten informeren... De informatie die ik kreeg was dat iPhone op dit moment het meest gevoelige telefoontje is voor zulke aanvallen!! Bij iPhone zijn er blijkbaar 9 active open poorten waar hackers zomaar kunnen binnen geraken via het mobiele netwerk of je eigen wifi netwerk... Dus ik ben wel van plan, wanneer ik mijn nieuwe iPhone kan gaan afhalen om deze tot het uiterste te beschermen want niemand heeft zaken met wat er in een ander zijn leven gezegd of geschreven wordt!

Groetjes surfboard
Gebruikers-avatar

Clubhouse

Bericht31 Mrt 2013, 19:53

Kan je me vertellen hoe je dat ontdekt hebt?
Gebruikers-avatar

WouterDS

Moderator

Bericht22 Apr 2013, 17:13

Surfboard schreef:Heb zelf net iets verschrikkelijks ontdekt op mijn iPhone... Een hackers heeft van buitenaf een programma geïnstalleerd op mijn iPhone om men iPhone te tracken, dit wil dus zeggen om al mijn gesprekken te beluisteren, mijn sms'en te lezen en zonodig ook mijn iPhone af te luisteren gewoon als hij uit staat!!! Heb men iPhone vandaag binnen gebracht onder garantie en heb mij op verschillende plaatsen laten informeren... De informatie die ik kreeg was dat iPhone op dit moment het meest gevoelige telefoontje is voor zulke aanvallen!! Bij iPhone zijn er blijkbaar 9 active open poorten waar hackers zomaar kunnen binnen geraken via het mobiele netwerk of je eigen wifi netwerk... Dus ik ben wel van plan, wanneer ik mijn nieuwe iPhone kan gaan afhalen om deze tot het uiterste te beschermen want niemand heeft zaken met wat er in een ander zijn leven gezegd of geschreven wordt!

Groetjes surfboard

Als jouw iPhone niet gejailbreakt was is dat zo goed als onmogelijk wat je hier nu uitkraamt, het lijkt mij dan ook sterk dat ik daar nooit nog niks anders van heb gelezen op andere sites.
 Macbook Pro 15" early 2011 - 512GB Samsung 840 Pro SSD, 16GB Corsair RAM @ 1333Mhz, Core i7 @ 2.2Ghz, ML 
 iPad 1 - 64GB (iOS 5.1.1, JB)  iPad Mini - 16GB, Black (iOS 6.1.2, JB)  iPhone 5 - 32GB, Black (iOS 6.1.2, JB) 
Vorige

Terug naar iOS en Apps