Ik vind persoonlijk dat Apple nu ook lang aan het wachten is met nieuwe producten. Maar langs de ene kant denk ik dat dit geen slecht idee is. Volgens mij willen ze aan de buiten wereld een gevoel van stilte geven om daarna keihard terug te slaan.
Ik zie ook veel berichten op het web van dat Apple niet meer zo innovatief is al vroeger. Maar ik vraag mij af hoe ze de iPhone nog kunnen verbeteren? Het moet natuurlijk nog een telefoon blijven en handig in gebruik. Ze kunnen misschien iets gaan doen aan de batterij enzo maar heel innoverend kan je toch niet meer gaan deze dagen met een smarthphone.
Ik denk ook dat dit alles ook veel te maken heeft met het feit dat er al zeer veel voor de keynotes is uitgelekt. Dit doet enorm veel aan het WOW effect van de producten. Heel veel mensen hebben de laatste jaren na de keynote zo het gevoel van dat er eigenlijk niets nieuws is uitgebracht. Maar dit kan ik geloven want alles lekte bv bij de iPhone 5 al uit waardoor ze dit gewoon allemaal hadden verwacht. Moest Apple nu er voor zorgen dat er bijna niks meer wordt uitlekt. Dan kunnen ze veel innovatiever(in gedachten) uit de hoek komen dan nu.
Wat ook een goede zaak is is dat de de Head-people nu veranderd zijn en dat er wijzigingen in gebracht worden. Dit vraagt ook allemaal tijd om op hun plooi te komen en als ze eenmaal klaar zijn gaan ze meer kunnen bereiken dan wij denken.
Dit jaar gaan ze ook met iets "wereldschokkend" komen en dat ze ons op ons wenken gaan bedienen!
Ik geloof nog altijd in Apple!!!