- Berichten: 1
- Geregistreerd: 23 Jul 2013, 16:04
Wellicht verkeerde toetsenbord indeling?
Kan je ergens in je system preferences aanpassen.
Apple Vlaanderen, de Belgische Apple community
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten