Het is momenteel 20 Aug 2013, 14:58 

Volg Apple Vlaanderen op Twitter & Facebook

MacBook Pro nu kopen of afwachten

Bespreek hier alles wat met de MacBook Pro en Air te maken heeft

igno

MacBook Pro nu kopen of afwachten

Bericht25 Jul 2013, 19:49

hey,

ik wil een MacBook Pro 13" met hoge 2,9Ghz processor aanschaffen. ik ben nu een vakantiejob aan het doen om het geld bijeen te sparen en zal voldoende hebben tegen het einde van de vakantie. Nu ben ik aan het twijfelen of ik zou wachten tot een nieuwe versie met de haswell processors of niet. het grootste twijfelpunt is of er andere grote veranderingen gaan zijn en hoge prijsstijgingen. Ik volg apple niet op en weet ook niet of er ierts groots zit aan te komen en of de prijzen bij een nieuw product hoger liggen.

graag jullie advies.
Gebruikers-avatar

Nico

Community Manager

Re: MacBook Pro nu kopen of afwachten

Bericht26 Jul 2013, 10:41

Hoi,

Ik verwacht wel nog een update dit jaar met Intel Haswell processors, waardoor het volgens mij zeker de moeite is om even te wachten. deze processors zorgen er voor dat de batterij veel langer mee gaat. Bij de huidige MacBook Air zelfs tot meer dan 12 uur.

Dus als je kan wachten, wacht dan tot de update er komt (wanneer weet niemand...) Heb je geen geduld, gat gerust je gang. Bij de laatste update van de MacBook Air zijn de prijzen iets gezakt, of dat bij de gewone MacBook's ook zo gaat zijn is moeilijk te zeggen ;-).
 13" Retina MacBook Pro  iMac 21,5" 2,5 Ghz 8GB Ram  iPad 2 wifi 16 GB  iPhone 5 Black 16GB 
Apple Nieuws Vlaanderen, dé Vlaamse Apple nieuwssite

igno

Bericht26 Jul 2013, 12:03

dus stijgen zullen de prijzen niet doen?

yannickleclercq

Bericht26 Jul 2013, 20:40

op het huidig model zullen de prijzen niet stijgen.
als er een update komt zal de nieuwe versie waarschijnlijk 100-200€ in prijs stijgen.
iMac 21,5'' 2,5GHz i5

schumike

Bericht27 Jul 2013, 13:14

igno schreef:hey,

ik wil een MacBook Pro 13" met hoge 2,9Ghz processor aanschaffen. ik ben nu een vakantiejob aan het doen om het geld bijeen te sparen en zal voldoende hebben tegen het einde van de vakantie. Nu ben ik aan het twijfelen of ik zou wachten tot een nieuwe versie met de haswell processors of niet. het grootste twijfelpunt is of er andere grote veranderingen gaan zijn en hoge prijsstijgingen. Ik volg apple niet op en weet ook niet of er ierts groots zit aan te komen en of de prijzen bij een nieuw product hoger liggen.

graag jullie advies.

Dit jaar nog zou Apple met nieuwe mbp afkomen, afwachten :-).
Ik heb me 2 maand geleden ene gekocht, puur omdat ik niet kon wachten maar nu heb ik zoiets van, stel de nieuwe mbp veel beter zou zijn??? ;).
Gebruikers-avatar

WouterDS

Moderator

Bericht03 Aug 2013, 18:46

Ik geen fan meer van de Macbooks Pro waar alles aan elkaar vast zit (vanaf 2013 is dat zeker?). Hopelijk brengen ze er ooit weer uit waar je wel zelf nog batterij, ram, .. kan vervangen.
 Macbook Pro 15" early 2011 - 512GB Samsung 840 Pro SSD, 16GB Corsair RAM @ 1333Mhz, Core i7 @ 2.2Ghz, ML 
 iPad 1 - 64GB (iOS 5.1.1, JB)  iPad Mini - 16GB, Black (iOS 6.1.2, JB)  iPhone 5 - 32GB, Black (iOS 6.1.2, JB) 

Terug naar MacBook Pro en Air